måndag 20 februari 2012

Fylla år

Igår fyllde jag år! Hipp hipp hurra! Dagen var väldigt bra.

Den började med god frukost, fruktsallad, pannkakor, guacamole, bröd och kakor. Sen bar det iväg till kyrkan och en kanonbra gudstjänst. Det var en amerikan (med väldigt tydliga etiopiska rötter) från LA som predikade och gjorde det väldigt bra och ödmjukt. Efter det åkte vi iväg och åt en riktigt god lunch där vi också stötte ihop med tre danska teologistudenter. Sen blev det bowling! Jag skulle kunna sitta och klaga på vilket kasst bowlingställe det var och på saker som inte fungerar och så vidare eller så kan jag bara säga hur kul det var. Jag väljer alternativ nr 2. Det var roligt!! När vi sent omsider kom tillbaka till gästhemmet blev jag utslängd ur köket av Ruth som sen bakade en kaka som tillsammans med MTV Arabia avslutade kvällen.

Tack och bock för alla gratulationer, jag har en känsla att det här kommer bli ett bra år!

1 kommentar:

  1. Stort grattis i efterskott! Guds välsignelse på det nya året. Kram!

    SvaraRadera